keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Minua ei voi pysäyttää, olen voittamaton!

Minun, Ritva mummon blogia on katsottu lähes 7000, olen kerännyt kannattajia. Videopelit tullaan pian kieltämään, eikä esimerkiksi tuosta "pahimmasta" vihollisestani Santtu Laaksosta ole vastusta minulle, haukkumalla minua ja kirkkoa hän tekee itsetään idiootin. Päätin ottaa tähän lainauksia kommenteista.


Ite oon 00 syntyny ja ton toisen vastaajan kaveri itekki käyn salil joka toine päivä ja harrastan parkouria kolmatta vuotta ja koulus mul on 9.0 keskiarvo koska en pelaa yhtää videopelejä.

7.2 keskiarvo enkä pelaa

Oon iha 01 syntyny mulla on parempaakin tekemistä esim käyn joka toinen päivä salilla käyn aikidossa viidettä vuotta (se on taistelulaji) ja mulla on koulus 9.4 keskiarvo koska en käytä aikaa tollaseen paskaan

 


Samaa mieltä ritvan kanssa videopelit kieltoon mutta jukkaa ei tarvi räjäyttää :)

joo nauraisin kun tää bloki olis poisettu :D


tarkotin jonneja kenellä ei oo muuta elämää ku pelit

Sitte lapset (ja miksei aikuisetkin) liikkus enemmän ulkona.

Tässä taas on erään minua vihaavan henkilön kommentteja.

Ritva onko tämä vaarallista mielestäsi. Mä olb 12vuotias olen pelannut gta:ta ja muita väkivalta pelejä 7vuotiaasra asti ja minulla on kuula ase jolla saa hengen tai vähintään vammautettua jos ampuu kaulaan ja tämä on sen kokoinen että mahtuu reppuun onko tämä mielestäsi vaarallista ja tämä on totta ja minulla on myös linkku veitsi ja jos vaihtaa kuula aseen jousen ja pistää sisälle rauta kuulia se on oikea tappo kone pidätkö tätä vaarallisena jopa rangaitavana

 

Ritva sä kerran alat polttaa pelei nii mä alan polttaa raamattui se pitäisi lieltää. Laissa niin että jos edes mainitsee koko sanan joutuu maksaa 5000e sakot ja 2kkvankilaa




Kertokaas minulle rehellisesti, kummat vaikuttavat älykkäämmiltä?
Kiitos kaikesta tuesta, minulle on jopa tarjottu rahallisia lahjoituksia, mutta en ota niitä vastaan, minä en lopeta blogien tekemistä niin kauan kun videopelejä on.

http://i1.ytimg.com/vi/lvz2PqRODU0/hqdefault.jpg













25 kommenttia:

  1. Pistit tähän blogi postaukseen kuvan itestäs?

    VastaaPoista
  2. Exorcism mmm vai mite se ny kirjotettii

    VastaaPoista
  3. Kyl santtuu nolottaa xD

    VastaaPoista
  4. Olen santun puolella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Nii ja se että ei pelaa ei tee fiksumpaa pelit eivät tyhmennä ihmisiä ja olen jopa kirjoittanut adrressin että uskonto otettaisiin pois koulusta kannattaa käydä adressit.com ja sitten uskonto pois koulusta niitä on monia kirjoittakaa vaikka kaikki niin on todennäkösempää että menee läpi en itse ole taika uskoinen uskon slku räjähdykseen /evoluutioon eli ritva ihmiset kehittyivät alun perin apinoista

      Poista
    3. Mistä alkuräjähdys, joka on yhdyssana sitten syntyi?

      Poista
    4. Atomeista, kuten kaikki muukin. Ja mistä se sun jumalasi syntyi? Muna vai kana? Ritva vai Jeesus?

      Poista
    5. Olen perehtynyt myös teidän "ateistien"(itse pidän enemmän termistä "moderni satanisti") teoriohin, ennen alkuräjähdystä ei ollut atomeja, kuinka ne atomit syntyivät. Tiede ei voi todistaa jumalan olemattomuutta, eikä edes oman teoriansa syntytapaa.

      Poista
    6. Jumala tuli luokseni ja sanoi "Sano Ritvalle että hän on trolleista trollein" joten tässä olen.

      Poista
    7. Huohh.. jospa lukisit tuon näin aluksi.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkuräjähdys

      Poista
    8. Teorian mukaan maailmankaikkeus syntyi äärimmäisen tiheästä ja kuumasta tilasta noin 13,8 miljardia vuotta (13,8 Ga) sitten

      Maailma on noin 5000 vuotta vanha. Ja mistä se äärimmäisen tiheä ja kuuma piste tuli.

      Seuraamalla laajenemista teoreettisesti ajassa taaksepäin päädytään olettamukseen, jonka mukaan alussa on ollut äärimmäisen tiheä ja kuuma tila. Tämä kuuma alkutila on koko teorian pääpremissi.

      Ei tämä teksti ole vieläkään kertonut mistä se tiheä ja kuuma tila tuli.

      Poista
    9. Jumala on aina ollut olemassa ja minä olen palannut.

      Poista
    10. Nyt on kyllä asiat huonosti jos uskot johonkin kirjaan. Valitettavasti raamattu on niin keksittyä shittiä että...

      Poista
  5. Ritva sun blogillas on n. 100 katsojaa, ei 7000. Se johtuu siitä että yks ja sama tyyppi klikkailee sitä monta kertaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on myös yli 500 kommenttia laskeppa vaikka, uusimmassa tekstissäni on myös kuva katsomiskerroista.

      Poista
    2. Tiedän, yksi tyyppi - n. kymmenen kommenttia. Etkö tajua?

      Poista
  6. 500 kommenttia ja niistä yli 490 on niitä mitkä haukkuu sua ja sun paska blogias

    VastaaPoista
  7. Aika creepy kuva D:

    VastaaPoista
  8. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Juo MF ja tee arvostelu.

    VastaaPoista